
Recipe
שמרו מתכון לעוגת שוקולד נוטלה עסיסית בטירוף 🥰 המתכון מתאים ל2 תבניות אינגליש קייק או תבנית אחת גדולה.
11 ingredients
9 steps
נקציף ביצים עם סוכר עד לקבלת קצף תפוח (5 דק׳ בערך)
ננמיך את מהירות המיקסר נוסיף את הנוזלים בזרם דק ( שמן, מים רותחים)
ואז נוסיף יבשים ( קמח תופח אינסטנט ושוקולית) ונערבל הכל עד קבלת בלילה אחידה ( לא לערבל יותר מידי , העוגה תצא לכם דחוסה ) וזה הכל !
נאפה בחום 175 מעלות חום עליון תחתון עד שקיסם שננעץ במרכזה יוצא יבש . ( בין 34-40 דק׳ תלוי בסוג התנור והתבנית בה אופים )
בינתיים נכין גנאש:
בתוך קלחת נרתיח את השמנת על הגז, ולאחר שהיא רותחת נשפוך אותה לקערה עם השוקולדים, נמתין דקה ואז נערבב לקבלת גנאש חלק ויפה ☺️
נצנן אותו .
כשהעוגה מוכנה בעודה חמה אני חותכת אותה לריבועים ומוזגת את הגנאש מעל שיחלחל לתוך העוגה .
תוספות מה שבא לכם , וזהו !!!
Tried it?
How was it?
No responses yet — be the first.